
Documtec ratkaisee: Asiakaspalautejärjestelmä Office 365
Kehitimme asiakaspalautteen ja -reklamaatioiden käsittelyä varten pitkälle automatisoidun palautejärjestelmän, joka on rakennettu kokonaan Office 365 -ympäristöön.
Kehitimme asiakaspalautteen ja -reklamaatioiden käsittelyä varten pitkälle automatisoidun palautejärjestelmän, joka on rakennettu kokonaan Office 365 -ympäristöön.
IT-palvelutalot laskuttavat joka kuukausi asiakkailtaan Office 365- ja Microsoft 365 lisenssejä. Me kehitimme tähän avuksi täsmäratkaisun, jolla laskutus sujuu vähällä vaivalla, aina ajallaan ja täsmällisesti oikein.
Kuopion toimiston tiimiimme vahvistui heinäkuussa yhdellä tekijällä Jani Kinnusen aloitettua työt ICT-asiantuntijana.
Kun uusia viestinnän ja tiedonhallinnan palveluja – teamseja, meetseja, zoomeja ja muita koronakevään suosikkeja – otetaan pikavauhtia käyttöön yrityksissä isoa kuvaa miettimättä, syntyy usein enemmän kaaosta ja sekaannusta kuin kaivattua helpotusta arkeen.
Näin se vaan on. Muutos on ainoa pysyvä olotila. Juuri siitä syystä on mielenkiintoista olla IT-alan yrittäjä tänä päivänä.
Yhä useammassa yrityksessä data siirtyy jo automaattisesti järjestelmien välillä ja jalostuu edelleen kilpailuetua tuottavaksi täsmätiedoksi, josta vanhassa maailmassa saattoi vain uneksia.
Documtec on tähän saakka tarjonnut yrityksille liiketoiminnan digitalisointia ja ICT-palveluita pääasiassa Etelä-Savossa. Vahvistimme hiljattain läsnäoloamme Kuopiossa, ja nyt olemme vakiinnuttamassa toimintaamme Tampereen seudulle.