Jatkuva sopimuksen laite- ja sovellushallinta
WITH Manageri
Häiriötöntä työskentelyä joka päivä
Documtec WITH Manageri -palvelussa huolehdimme yrityksesi IT-ympäristön toimivuudesta 24/7. Palvelumme kattaa IT-ympäristön hallinnan, tuen ja ylläpidon sekä raportoinnin kuukausisopimuksella. Valittavanasi on kolme palvelutasoa, joista autamme sinua valitsemaan yrityksellesi sopivan vaihtoehdon.
TURVA
Edullinen perustason palvelupakettimme Turva pitää sisällään laitehallinnan ja virustorjunnan sekä perusraportoinnin IT-infrasta eli laitekannan kunnosta. Ylläpitotyöt teemme sovitusti tuntiveloituksella etähallinnan avulla tai lähitukipalveluna.
VARMA
Keskitason palvelupaketti VARMA on suosituin starttivaiheen palveluvalinta. Se sisältää laitehallinnan ja virustorjunnan lisäksi koneiden, laitteiden ja ohjelmien perusasennukset. Saat myös perusraportoinnin IT-infrasta eli laitekannan kunnosta. Palvelun toimivuutta ja luvattujen vasteaikojen toteutumista tarkastellaan kuukausittain. Vasteajat ovat kiireellisyysasteen mukaisesti 4–120 tuntia. Alle 15 minuutin tukitehtävät sisältyvät sopimushintaan. Näitä ovat esimerkiksi neuvonta Office 365 -palveluissa ja muut etukäteen määritellyt ohjelmat sekä lyhyet ongelmat kuten tulostus.
HOVI
Korkeimman huolenpidon palvelumme HOVI sisältää kaiken, mitä tarvitset IT-ympäristösi toimivuuden takaamiseksi: laitehallinnan, virustorjunnan ja perusasennukset sekä asiakaskohtaisten ohjelmien ja sovellusten asennukset, ylläpidon, päivitykset, laitevaihdot (uusien laitteiden käyttöönotto) sekä käyttäjätuen. Palvelun toimivuutta ja luvattujen vasteaikojen (sovitun kiireellisyysasteen mukaisesti 4–120 tuntia) toteutumista tarkastellaan yhdessä kuukausitapaamisessa. Alle 30 minuutin tukitehtävät sisältyvät sopimushintaan. Näitä ovat esimerkiksi neuvonta Office 365 -palveluissa ja muut etukäteen määritellyt ohjelmat sekä lyhyet ongelmat kuten tulostus.
- IT-infra on kaikilta osa-alueiltaan aina priimakunnossa
- Kiinteä kuukausihinta mahdollistaa it-palvelujen kustannusten täydellisen ennakoitavuuden ja hallittavuuden
- IT-ympäristön käytettävyys paranee: aikaa säästyy, kun työnteko sujuu esteettä.
- Toimivat koneet ja laitteet lisää työntekijöiden tyytyväisyyttä
- Turvallisuuden taso nousee merkittävästi systemaattisella päivitysten hallinnalla
- Minimoi käyttäjälähtöiset inhimilliset erehdykset ja niistä aiheutuvan säädön
- Vähentää lähituen tarpeen määrää (ei tarvetta jatkuvalle vierihoidolle)
- Kuukausittaiset raportit: palvelun läpinäkyvyys / näet miten toteutuu.
- Selkeä liikennevalomittaristo kertoo sinulle, miten IT-systeemisi eri osa-alueet toimivat.
Palvelutasojen ominaisuusvertailu
Turva | Varma | Hovi | |
---|---|---|---|
Laitehallinta | N | N | N |
Virustorjunta | N | N | N |
IT-infran perusraportti | N | N | N |
Koneiden, laitteiden ja ohjelmien perusasennukset | N | N | N |
Alle 15 minuutin tukitehtävät ja neuvonta | N | N | |
Alle 30 minuutin tukitehtävät ja neuvonta | N | ||
Palvelun vastaikojen toteumarapotti kuukausittain | N | N | |
Asiakaskohtaisten ohjelmien ja sovellusten asennus ja ylläpito | N | ||
Laitevaihdot ja uusien käyttöönotto | N | ||
Käyttäjätuki | N | ||
Palvelulupauksen toteutumisen tarkastelu kuukausitapaamisissa | N |
Digitaalinen liiketoiminta
Haluatko nostaa yrityksesi tuottavuutta prosessien digitalisoinnilla ja työn automatisoinnilla?