Tekninen tuki - 020 730 3711 / klo 8-16 | Myynti - 020 730 3713 myynti@documtec.fi

With Hovi Plus – Strateginen ICT-kumppanuus

Kun ICT:stä halutaan tehdä kilpailuedun

Tässä palvelutasossa Documtec toimii asiakkaan pitkäaikaisena teknologia- ja kehityskumppanina, joka tukee päätöksentekoa, investointeja ja ympäristön hallittua kehittymistä liiketoiminnan tavoitteiden mukaisesti.

With Hovi Plus kokoaa yhteen kaikki Turvan ja Hovin palvelut ja täydentää ne laajimmilla kehittämisen ja suunnittelun palveluilla. Se sopii yrityksille, jotka haluavat varmistaa toimintavarmuuden ja hyödyntää teknologiaa tavoitteellisesti — ei vain ylläpitoa varten, vaan kasvun mahdollistajana.

Hovi Plus -tasolla ICT ja liiketoimintateknologiat tukevat arjen sujuvuutta, mutta myös ohjaavat tulevia investointeja ja kehityspolkuja. Saat kumppanin, joka ennakoi tarpeet, suunnittelee ratkaisut ja auttaa tekemään tietoon perustuvia päätöksiä.

Strateginen ICT-kumppanuus pk-yrityksille – mitä With Hovi Plus sisältää:

  • Laitevikojen diagnosointi & huoltokutsut

    Documtec koordinoi vikaantuneiden laitteiden huollot

  • Virustorjunta

    Työasemilla luotettava suojaus

  • Ohjelmistopäivitykset (M365-ympäristö)

    Aina ajantasainen ohjelmistoversio käytössä, tietoturva varmistettu

  • Proaktiivinen kunnonvalvonta:

    Vikatilanteet havaitaan ennakkoon, vähemmän katkoksia

  • Käyttöjärjestelmien tietoturvapäivitykset (käyttöjärjestelmän vaihto ei sisälly palveluun):

    Ohjelmistot pysyvät kunnossa ilman ylimääräistä vaivaa

  • Lisenssi- ja laitetietojen raportointi

    Ajantasaiset tiedot päätöksenteon ja budjetoinnin tueksi

  • Raportointipalaverit:

    Selkeä katsaus ICT-ympäristön tilasta ja kehityskohteista

  • ICT-perehdytys (1h) pääkäyttäjille palveluiden käyttöönoton yhteydessä

    Työntekijät ymmärtävät toimintatavat, tietoturvan ja työkalujen käytön

  • Etätuki & pääkäyttäjäpalvelut

    Päivittäiset ylläpito- ja tukitehtävät sujuvoittavat arkea

  • Etätuki & yhteydenottokanava

    Helppo tapa ottaa yhteyttä IT-tukeen ja raportoida ongelma

  • Ajuripäivitykset ongelmatilanteissa

    Esim. näyttö- ja tulostinongelmat ratkaistaan nopeasti

  • Office- ja ohjelmistoneuvonta

    Arjen ongelmat ratkeavat heti, oli kyse sitten Wordista tai tulostimesta

  • Asiakaskohtaisten ohjelmien tuki

    Apua myös oman ympäristön erityisohjelmiin

  • M365 Azure AD pilvipalveluympäristön hallinta

    Käyttöoikeudet, profiilit ja kirjautumisongelmat ratkaistaan tehokkaasti

  • Mobiililaitehallinta (M365 Intune)

    Yrityksen puhelimet ja tabletit pysyvät hallinnassa ja turvassa

  • Laitteiden elinkaaren hallinta

    Koko laitteen matka hankinnasta poistoon hoituu hallitusti

  • Käyttäjien lisäys, poisto ja käyttöoikeuksien muutos

    Työntekijän aloitus tai poistuminen onnistuu ilman lisäkuormaa IT:lle

  • Ratkaisusuunnittelu ja työmääräarviot

    Monimutkaisemmat ICT-tarpeet suunnitellaan ennakoivasti ja läpinäkyvästi

Tarvitsetko enemmän?

Kaikki palvelutasot voidaan täydentää lisäpalveluilla. Saat esimerkiksi kattavamman tietoturvahallinnan, pilvipalveluiden käyttöönoton tai asiantuntijakonsultointia kehityshankkeisiin.

Miten palvelumme toimii käytännössä?

Ota askel kohti menestystä ja tutustu, miten asiakkaamme ovat saavuttaneet huipputuloksia With Concept -palvelumme avulla. Lue referenssitarina ja inspiroidu!