Tekninen tuki - 020 730 3711 / klo 8-16 | Myynti - 020 730 3713 myynti@documtec.fi

Räikee Oy

5.2.2024

Vision Moottori markkinointitoimiston arjen sujuvoittajana

Asiakkaamme Räikee Oy on monipuolisia markkinointipalveluja tarjoava markkinointitoimisto. Räikee on käyttänyt toiminnanohjausjärjestelmä Vision Moottoria vuoden 2023 alusta alkaen. 

 – Uudelle järjestelmälle oli tarve, sillä entinen toiminnanohjausjärjestelmä ei sisältänyt kaikkia kriittisiä ominaisuuksia, joita tarvitsimme. Jouduimme tuolloin käyttämäään jopa kolmea järjestelmää rinnakkain. Se oli aikamoinen viidakko, kertoo toimitusjohtaja Juho Lehtola

– Vision Moottori on helpottanut merkittävästi arkeamme. Moottorin etu on siinä, että asiakkuuden hallinta on tarjouksesta laskuun asti samassa järjestelmässä. Tehdyn tarjouksen voi viedä tilaukseksi ja tilauksen laskuksi. Kerran syötetty tieto kulkee koko matkan mukana, eikä sitä tarvitse välissä näppäillä uudelleen.

– Moottori toimii myös erinomaisesti sopimuksien hallintaan. Moottoorissa on ymmärretty, että niin sopimuksia kuin projekteja täytyy pystyä hallitsemaan samassa järjestelmässä. Kaikki asiakastiedot ovat nyt samassa paikassa, minkä ansiosta asiakasrekisterimme hallinta on helpompaa. Myös kuormituksen suunnittelu on kattava, Lehtola kertoo.

Numeroilla johtaminen helpottunut

Räikeen työntekijä Kasper Karvon mukaan tuntien kirjaaminen on Moottorissa vaivatonta. 

– Ennen tuntikirjauksissa oli paljon puutteita, koska niiden kirjaaminen oli työlästä. Työtä jäi ennen paljon myös kokonaan kirjaamatta, sillä ilman kellotusta oli vaikeaa arvioida tarkasti työhön kulunutta aikaa. Moottorin käyttöönotto ja helpoksi tehty kellotus on tuonut näkyväksi kaiken tehdyn työn, Karvo kertoo.

– Projektien kannattavuuden seuranta on Moottorissa helppoa. Koska kaikki on yhdessä järjestelmässä, saadaan kiinni tuntikirjaukset sekä se, mitä asiakkaalle on tarjottu. Liiketoiminnan kehittäminen numeroiden perusteella on Moottorin ansiosta nyt helpompaa, kiittelee Lehtola. 

Järjestelmän käyttöönotto oli hiottu prosessi ja tehokas prosessi. Asiakaspalvelu on sujunut alusta asti todella hyvin ja ongelmiin, joita meillä omista virheistä johtuen alussa oli, vastattiin samana päivänä, Lehtola sanoo.  

– Hieno juttu on ollut se, että Documtec on ottanut koko ajan järjestelmää koskevia kehitysehdotuksia vastaan ja implementoinut meidän tarpeisiin kohdistettuja ratkaisuja järjestelmään, Karvo kertoo.

Lisätietoa Vision Moottori -palvelusta